Marknadens största urval
Snabb leverans

The Marketing of Political Parties

- Political Marketing at the 2005 General Election

Om The Marketing of Political Parties

The book discusses, employing the findings from empirical research, the role of political marketing within the UK General Election of 2005. -- .

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780719073014
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 30. november 2006
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. augusti 2025

Beskrivning av The Marketing of Political Parties

The book discusses, employing the findings from empirical research, the role of political marketing within the UK General Election of 2005. -- .

Användarnas betyg av The Marketing of Political Parties



Hitta liknande böcker
Boken The Marketing of Political Parties finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.