Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Brand Spirit

- How Communicating Sustainability Builds Brands, Reputations and Profits

Om The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566092442
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 352
  • Utgiven:
  • 13. november 2013
  • Mått:
  • 172x251x28 mm.
  • Vikt:
  • 900 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. augusti 2025

Beskrivning av The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain.

Användarnas betyg av The New Brand Spirit



Hitta liknande böcker
Boken The New Brand Spirit finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.