Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Brand Spirit

Om The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain. It provides an overview of the state-of-the art of CSR and sustainability communications from the frontline

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032838427
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 348
  • Utgiven:
  • 24. juni 2024
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 640 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The New Brand Spirit

The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain. It provides an overview of the state-of-the art of CSR and sustainability communications from the frontline

Användarnas betyg av The New Brand Spirit



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.