Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Consumers

- The Influence Of Affluence On The Environment

Om The New Consumers

Myers and Kent argue that while overconsumption by the developed world's roughly 1 billion inhabitants is an abiding problem, another 1 billion increasingly affluent 'new consumers' in developing countries will place additional strains on the earth's resources.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781559639972
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 9. juli 2004
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 153x229x19 mm.
  • Vikt:
  • 472 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The New Consumers

Myers and Kent argue that while overconsumption by the developed world's roughly 1 billion inhabitants is an abiding problem, another 1 billion increasingly affluent 'new consumers' in developing countries will place additional strains on the earth's resources.

Användarnas betyg av The New Consumers



Hitta liknande böcker
Boken The New Consumers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.