Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Cultures of Food

- Marketing Opportunities from Ethnic, Religious and Cultural Diversity

Om The New Cultures of Food

Food is an extraordinary expression of culture. This title uses the perspective of food culture to explore the role of food as a social agent and attitudes to various foodstuffs amongst indigenous populations and to indigenous food amongst immigrant communities.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566088131
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 344
  • Utgiven:
  • 19. juni 2009
  • Mått:
  • 181x250x27 mm.
  • Vikt:
  • 888 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The New Cultures of Food

Food is an extraordinary expression of culture. This title uses the perspective of food culture to explore the role of food as a social agent and attitudes to various foodstuffs amongst indigenous populations and to indigenous food amongst immigrant communities.

Användarnas betyg av The New Cultures of Food



Hitta liknande böcker
Boken The New Cultures of Food finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.