Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Cultures of Food

Om The New Cultures of Food

This book provides a comprehensive collection of cutting-edge research on creating opportunities from diversity, especially in terms of consequences for agribusiness and food businesses and appropriate marketing strategy plans. The book includes a number of different issues that define, challenge, and open up new markets, products and services resu

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032838069
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 342
  • Utgiven:
  • 24. juni 2024
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 630 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The New Cultures of Food

This book provides a comprehensive collection of cutting-edge research on creating opportunities from diversity, especially in terms of consequences for agribusiness and food businesses and appropriate marketing strategy plans. The book includes a number of different issues that define, challenge, and open up new markets, products and services resu

Användarnas betyg av The New Cultures of Food



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.