Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Customer Experience Management

Om The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032313412
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 136
  • Utgiven:
  • 11 November 2022
  • Mått:
  • 228x13x152 mm.
  • Vikt:
  • 230 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 30 September 2024

Beskrivning av The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Användarnas betyg av The New Customer Experience Management



Hitta liknande böcker
Boken The New Customer Experience Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.