Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Customer Experience Management

Om The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032313443
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 136
  • Utgiven:
  • 11. november 2022
  • Mått:
  • 152x10x229 mm.
  • Vikt:
  • 372 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 6. augusti 2025

Beskrivning av The New Customer Experience Management

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Användarnas betyg av The New Customer Experience Management



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.