Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Influencing Toolkit

- Capabilities for Communicating with Influence

Om The New Influencing Toolkit

Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349500604
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 279
  • Utgiven:
  • 1. januari 2015
  • Utgåva:
  • 12015
  • Mått:
  • 140x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 380 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The New Influencing Toolkit

Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.

Användarnas betyg av The New Influencing Toolkit



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.