Marknadens största urval
Snabb leverans

The Oxford Handbook of Social Influence

Om The Oxford Handbook of Social Influence

The Oxford Handbook of Social Influence restores this important field to its once preeminent position within social psychology. Editors Harkins, Williams, and Burger lead a team of leading scholars as they explore a variety of topics within social influence, seamlessly incorporating a range of analyses (including intrapersonal, interpersonal, and intragroup), and examine critical theories and the role of social influence in applied settings today.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780199859870
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 496
  • Utgiven:
  • 7. september 2017
  • Mått:
  • 189x261x41 mm.
  • Vikt:
  • 978 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Oxford Handbook of Social Influence

The Oxford Handbook of Social Influence restores this important field to its once preeminent position within social psychology. Editors Harkins, Williams, and Burger lead a team of leading scholars as they explore a variety of topics within social influence, seamlessly incorporating a range of analyses (including intrapersonal, interpersonal, and intragroup), and examine critical theories and the role of social influence in applied settings
today.

Användarnas betyg av The Oxford Handbook of Social Influence



Hitta liknande böcker
Boken The Oxford Handbook of Social Influence finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.