Marknadens största urval
Snabb leverans

The Problem of Political Marketing

Om The Problem of Political Marketing

Markets are no longer simply the mechanisms which governments regulate, but are the arena in which various political activities are undertaken. This book provides an examination and comprehensive critique of the contemporary use of marketing in British politics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780826428561
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 158
  • Utgiven:
  • 15. augusti 2008
  • Mått:
  • 163x242x18 mm.
  • Vikt:
  • 378 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Problem of Political Marketing

Markets are no longer simply the mechanisms which governments regulate, but are the arena in which various political activities are undertaken. This book provides an examination and comprehensive critique of the contemporary use of marketing in British politics.

Användarnas betyg av The Problem of Political Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The Problem of Political Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.