Marknadens största urval
Snabb leverans

The Psychology of Advertising

The Psychology of Advertisingav Bob M (Professor Fennis
Om The Psychology of Advertising

The book offers a comprehensive overview of theory and research in consumer psychology, exploring how advertising impacts the thoughts, emotions and actions of consumers. It links psychological theories and empirical research findings to real-life industry examples, showing how scientific research can inform marketing practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032596136
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 484
  • Utgiven:
  • 14. maj 2025
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 175x244x28 mm.
  • Vikt:
  • 884 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 9. juli 2025

Beskrivning av The Psychology of Advertising

The book offers a comprehensive overview of theory and research in consumer psychology, exploring how advertising impacts the thoughts, emotions and actions of consumers. It links psychological theories and empirical research findings to real-life industry examples, showing how scientific research can inform marketing practice.

Användarnas betyg av The Psychology of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Psychology of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.