Marknadens största urval
Snabb leverans

The Psychology of Customer Care

- A Revolutionary Approach

Om The Psychology of Customer Care

This book breaks new ground on customer care. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349390434
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 274
  • Utgiven:
  • 20. januari 1992
  • Utgåva:
  • 11992
  • Mått:
  • 140x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Psychology of Customer Care

This book breaks new ground on customer care. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.

Användarnas betyg av The Psychology of Customer Care



Hitta liknande böcker
Boken The Psychology of Customer Care finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.