Marknadens största urval
Snabb leverans

The Psychology of Social Media

Om The Psychology of Social Media

The Psychology of Social Media will examine the core features of social media services - profiles, newsfeeds, connections, media and so on - and explain the psychological aspects of how they are used. This is the ideal introductory resource for students on cyberpsychology courses, as well as general readers interested in this topic.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138047754
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 106
  • Utgiven:
  • 15. april 2019
  • Mått:
  • 128x195x8 mm.
  • Vikt:
  • 136 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Psychology of Social Media

The Psychology of Social Media will examine the core features of social media services - profiles, newsfeeds, connections, media and so on - and explain the psychological aspects of how they are used. This is the ideal introductory resource for students on cyberpsychology courses, as well as general readers interested in this topic.

Användarnas betyg av The Psychology of Social Media



Hitta liknande böcker
Boken The Psychology of Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.