Marknadens största urval
Snabb leverans

The Righteous Brand

Om The Righteous Brand

Bringing order to the chaos of modern brand marketing, the second edition of Brand Love is not Enough combines an intuitive model of how consumers relate to brands, with an up-to-the-moment analysis of how brands are both victims and players in today's raging culture wars.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032882369
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 238
  • Utgiven:
  • 29. april 2025
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 152x228x16 mm.
  • Vikt:
  • 380 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 13. maj 2025

Beskrivning av The Righteous Brand

Bringing order to the chaos of modern brand marketing, the second edition of Brand Love is not Enough combines an intuitive model of how consumers relate to brands, with an up-to-the-moment analysis of how brands are both victims and players in today's raging culture wars.

Användarnas betyg av The Righteous Brand



Hitta liknande böcker
Boken The Righteous Brand finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.