Marknadens största urval
Snabb leverans

The Sociology of Arts and Markets

- New Developments and Persistent Patterns

Om The Sociology of Arts and Markets

This edited collection offers an in-depth analysis of the complex and changing relationship between the arts and their markets.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030390129
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 431
  • Utgiven:
  • 16. juni 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 874 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av The Sociology of Arts and Markets

This edited collection offers an in-depth analysis of the complex and changing relationship between the arts and their markets.

Användarnas betyg av The Sociology of Arts and Markets



Hitta liknande böcker
Boken The Sociology of Arts and Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.