Marknadens största urval
Snabb leverans

The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Om The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Examining consumption, this book focuses on concepts of autonomy and rationality. It adopts a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more refined view of the consumer.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415773232
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 154
  • Utgiven:
  • 8. november 2007
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 385 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Examining consumption, this book focuses on concepts of autonomy and rationality. It adopts a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more refined view of the consumer.

Användarnas betyg av The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers



Hitta liknande böcker
Boken The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.