Marknadens största urval
Snabb leverans

The Value of Design in Retail and Branding

Om The Value of Design in Retail and Branding

The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a range of research and insights for practice in these disciplines, improving the impact of design.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781800715806
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 10. juni 2021
  • Mått:
  • 238x159x21 mm.
  • Vikt:
  • 498 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Value of Design in Retail and Branding

The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a range of research and insights for practice in these disciplines, improving the impact of design.

Användarnas betyg av The Value of Design in Retail and Branding



Hitta liknande böcker
Boken The Value of Design in Retail and Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.