Marknadens största urval
Snabb leverans

The Why of Consumption

- Contemporary Perspectives on Consumer Motives, Goals and Desires

Om The Why of Consumption

Why do consumers buy particular products, brands and services? How do they think and feel about their cravings? This book provides provocative answers to all these questions. Formerly only available in Hardback.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415316170
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 356
  • Utgiven:
  • 17. april 2003
  • Mått:
  • 157x232x22 mm.
  • Vikt:
  • 530 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av The Why of Consumption

Why do consumers buy particular products, brands and services? How do they think and feel about their cravings? This book provides provocative answers to all these questions. Formerly only available in Hardback.

Användarnas betyg av The Why of Consumption



Hitta liknande böcker
Boken The Why of Consumption finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.