Marknadens största urval
Snabb leverans

Trade Marks and Brands

- An Interdisciplinary Critique

Om Trade Marks and Brands

An examination of the nature and function of trade marks and brands, and the scope of their legal protection. Linguists, anthropologists, sociologists, business historians and philosophers provide their views on brands, and their legal counterparts explore the implications of their insights for trade mark law.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780521187923
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 472
  • Utgiven:
  • 3. mars 2011
  • Mått:
  • 229x149x25 mm.
  • Vikt:
  • 646 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Trade Marks and Brands

An examination of the nature and function of trade marks and brands, and the scope of their legal protection. Linguists, anthropologists, sociologists, business historians and philosophers provide their views on brands, and their legal counterparts explore the implications of their insights for trade mark law.

Användarnas betyg av Trade Marks and Brands



Hitta liknande böcker
Boken Trade Marks and Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.