Marknadens största urval
Snabb leverans

Trendology

- Building an Advantage through Data-Driven Real-Time Marketing

Om Trendology

In this, the first data-driven guide to real time marketing, Chris Kerns outlines the value of RTM via a comprehensive social data performance analysis. He lays out best practices for measuring RTM, injects a data-driven mindset into every step of its methodology, and shows how marketers can grow RTM into a daily win for brands across the globe.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137479556
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 234
  • Utgiven:
  • 11. november 2014
  • Mått:
  • 237x160x22 mm.
  • Vikt:
  • 418 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. september 2025

Beskrivning av Trendology

In this, the first data-driven guide to real time marketing, Chris Kerns outlines the value of RTM via a comprehensive social data performance analysis. He lays out best practices for measuring RTM, injects a data-driven mindset into every step of its methodology, and shows how marketers can grow RTM into a daily win for brands across the globe.

Användarnas betyg av Trendology



Hitta liknande böcker
Boken Trendology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.