Marknadens största urval
Snabb leverans

Trendology

- Building an Advantage through Data-Driven Real-Time Marketing

Om Trendology

In this, the first data-driven guide to real time marketing, Chris Kerns outlines the value of RTM via a comprehensive social data performance analysis. He lays out best practices for measuring RTM, injects a data-driven mindset into every step of its methodology, and shows how marketers can grow RTM into a daily win for brands across the globe.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349502431
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 234
  • Utgiven:
  • 11. november 2014
  • Utgåva:
  • 12014
  • Mått:
  • 155x235x13 mm.
  • Vikt:
  • 3869 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. september 2025

Beskrivning av Trendology

In this, the first data-driven guide to real time marketing, Chris Kerns outlines the value of RTM via a comprehensive social data performance analysis. He lays out best practices for measuring RTM, injects a data-driven mindset into every step of its methodology, and shows how marketers can grow RTM into a daily win for brands across the globe.

Användarnas betyg av Trendology



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.