Marknadens största urval
Snabb leverans

Understanding the Business of Global Media in the Digital Age

Om Understanding the Business of Global Media in the Digital Age

This new introductory textbook provides students with the tools they need to understand the way digital technologies have transformed the global media business of the 21st century. In addition to introducing today's convergent world of global media, the book gives readers a greater understanding of their own roles within the media industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138688988
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 270
  • Utgiven:
  • 20. oktober 2017
  • Mått:
  • 234x194x15 mm.
  • Vikt:
  • 506 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Understanding the Business of Global Media in the Digital Age

This new introductory textbook provides students with the tools they need to understand the way digital technologies have transformed the global media business of the 21st century. In addition to introducing today's convergent world of global media, the book gives readers a greater understanding of their own roles within the media industries.

Användarnas betyg av Understanding the Business of Global Media in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Understanding the Business of Global Media in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.