Marknadens största urval
Snabb leverans

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

- Uniting Theory and Practice

Om Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781845414924
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 15. februari 2015
  • Mått:
  • 234x157x10 mm.
  • Vikt:
  • 300 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs).

Användarnas betyg av Urban Destination Marketing in Contemporary Europe



Hitta liknande böcker
Boken Urban Destination Marketing in Contemporary Europe finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.