Marknadens största urval
Snabb leverans

Women, Media and Consumption in Japan

Om Women, Media and Consumption in Japan

Examining images of women in Japanese consumerism, this book explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780700703302
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 328
  • Utgiven:
  • 26. oktober 1995
  • Mått:
  • 156x236x25 mm.
  • Vikt:
  • 468 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. januari 2025

Beskrivning av Women, Media and Consumption in Japan

Examining images of women in Japanese consumerism, this book explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends.

Användarnas betyg av Women, Media and Consumption in Japan



Hitta liknande böcker
Boken Women, Media and Consumption in Japan finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.