Marknadens största urval
Snabb leverans

Women, Media and Consumption in Japan

Om Women, Media and Consumption in Japan

First book of its kind to examine images of women in Japanese consumerism. Explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends. Covers visual and print media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138153028
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 332
  • Utgiven:
  • 18. augusti 2016
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. januari 2025

Beskrivning av Women, Media and Consumption in Japan

First book of its kind to examine images of women in Japanese consumerism. Explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends. Covers visual and print media.

Användarnas betyg av Women, Media and Consumption in Japan



Hitta liknande böcker
Boken Women, Media and Consumption in Japan finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.