Marknadens största urval
Snabb leverans

Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity

Om Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity

Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349581160
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 266
  • Utgiven:
  • 20. april 2021
  • Utgåva:
  • 12015
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity

Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.

Användarnas betyg av Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity



Hitta liknande böcker
Boken Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.