Marknadens största urval
Snabb leverans

A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making

Om A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making

A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631635056
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 140
  • Utgiven:
  • 2. december 2011
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 217x156x13 mm.
  • Vikt:
  • 298 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. februari 2025

Beskrivning av A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making

A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Användarnas betyg av A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making



Hitta liknande böcker
Boken A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.