Marknadens största urval
Snabb leverans

A Social and Economic Theory of Consumption

Om A Social and Economic Theory of Consumption

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230244108
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 237
  • Utgiven:
  • 8. december 2010
  • Mått:
  • 144x226x18 mm.
  • Vikt:
  • 416 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av A Social and Economic Theory of Consumption

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Användarnas betyg av A Social and Economic Theory of Consumption



Hitta liknande böcker
Boken A Social and Economic Theory of Consumption finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.