Marknadens största urval
Snabb leverans

China's Media and Soft Power in Africa

- Promotion and Perceptions

Om China's Media and Soft Power in Africa

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349713776
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 237
  • Utgiven:
  • 25. februari 2017
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 140x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 3212 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av China's Media and Soft Power in Africa

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Användarnas betyg av China's Media and Soft Power in Africa



Hitta liknande böcker
Boken China's Media and Soft Power in Africa finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.