Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Behavior Theories

- Convergence of Divergent Perspectives with Applications to Marketing and Management

Om Consumer Behavior Theories

This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781947441149
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 196
  • Utgiven:
  • 28. februari 2018
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Consumer Behavior Theories

This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.

Användarnas betyg av Consumer Behavior Theories



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Behavior Theories finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.