Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing

Om Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing

Country of origin and consumer ethnocentrism are evolving constructs as consumers' perception towards country, state or region changes over time.This book explores the phenomena of consumer ethnocentrism and country-of-origin effect on the food market using examples from Polish retailers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032269023
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 336
  • Utgiven:
  • 27. maj 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing

Country of origin and consumer ethnocentrism are evolving constructs as consumers' perception towards country, state or region changes over time.This book explores the phenomena of consumer ethnocentrism and country-of-origin effect on the food market using examples from Polish retailers.

Användarnas betyg av Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.