Marknadens största urval
Snabb leverans

Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

- Incorporating the Author

Om Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media & Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367192068
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 218
  • Utgiven:
  • 24. november 2020
  • Mått:
  • 241x162x21 mm.
  • Vikt:
  • 490 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media & Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

Användarnas betyg av Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value



Hitta liknande böcker
Boken Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.