Marknadens största urval
Snabb leverans

Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Om Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media & Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9780367631154
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 218
  • Utgiven:
  • 15 April 2022
  • Mått:
  • 232x19x154 mm.
  • Vikt:
  • 350 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 28 Maj 2024

Beskrivning av Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media & Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

Användarnas betyg av Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value



Hitta liknande böcker
Boken Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.