Marknadens största urval
Snabb leverans

Handbook of Media Management and Economics

Om Handbook of Media Management and Economics

The Handbook of Media Management and Economics has become a required reference for students, professors, policy makers and industry practitioners. The volume was developed around two primary objectives: assessing the state of knowledge for the key topics in the media management and economics fields; and establishing the research agenda in these areas, ultimately pushing the field in new directions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138729315
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 476
  • Utgiven:
  • 20. april 2018
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 253x181x31 mm.
  • Vikt:
  • 888 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Handbook of Media Management and Economics

The Handbook of Media Management and Economics has become a required reference for students, professors, policy makers and industry practitioners. The volume was developed around two primary objectives: assessing the state of knowledge for the key topics in the media management and economics fields; and establishing the research agenda in these areas, ultimately pushing the field in new directions.

Användarnas betyg av Handbook of Media Management and Economics



Hitta liknande böcker
Boken Handbook of Media Management and Economics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.