Marknadens största urval
Snabb leverans

How Voters Decide

- Information Processing in Election Campaigns

Om How Voters Decide

This 2006 book proposes a new framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting 'inside the heads' of citizens as they confront the overwhelming rush of information during modern presidential election campaigns. Four broad types of decision strategies are described.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780521613064
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 366
  • Utgiven:
  • 26. juni 2006
  • Mått:
  • 152x228x21 mm.
  • Vikt:
  • 499 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av How Voters Decide

This 2006 book proposes a new framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting 'inside the heads' of citizens as they confront the overwhelming rush of information during modern presidential election campaigns. Four broad types of decision strategies are described.

Användarnas betyg av How Voters Decide



Hitta liknande böcker
Boken How Voters Decide finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.