Marknadens största urval
Snabb leverans

Integrated Marketing Communications in Football

Om Integrated Marketing Communications in Football

This book takes an important step forward in showing how Integrated Marketing Communications (IMC) have been applied within the English Premier League (EPL) ¿ arguably the most commercialised and watched sport league in the world ¿ and how it can and should be utilised in the context of other sports properties.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367690649
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 148
  • Utgiven:
  • 29. januari 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. juli 2025

Beskrivning av Integrated Marketing Communications in Football

This book takes an important step forward in showing how Integrated Marketing Communications (IMC) have been applied within the English Premier League (EPL) ¿ arguably the most commercialised and watched sport league in the world ¿ and how it can and should be utilised in the context of other sports properties.

Användarnas betyg av Integrated Marketing Communications in Football



Hitta liknande böcker
Boken Integrated Marketing Communications in Football finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.