Marknadens största urval
Snabb leverans

Market Entropy

- How to Manage Chaos and Uncertainty for Improving Organizational Performance

del av ISSN-serien

Om Market Entropy

Discusses contextual market entropy caused because of swift changes in innovation and technology. The book delineates the attributes of cognitive ergonomics of consumers responding to the market dynamics under the shrinking scenarios of large markets, and analyses the emerging theory of chaos, fragmentation of markets, and agile business models.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781951527884
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 30. april 2020
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Market Entropy

Discusses contextual market entropy caused because of swift changes in innovation and technology. The book delineates the attributes of cognitive ergonomics of consumers responding to the market dynamics under the shrinking scenarios of large markets, and analyses the emerging theory of chaos, fragmentation of markets, and agile business models.

Användarnas betyg av Market Entropy



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.