Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

Om Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

This refreshed and updated textbook provides students and managers in the creative industries with a solid grounding in how to maximize the impact of their marketing efforts across a range of business types in the creative and cultural industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367419769
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 324
  • Utgiven:
  • 17. september 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 240x162x25 mm.
  • Vikt:
  • 648 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025

Beskrivning av Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

This refreshed and updated textbook provides students and managers in the creative industries with a solid grounding in how to maximize the impact of their marketing efforts across a range of business types in the creative and cultural industries.

Användarnas betyg av Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.