Marknadens största urval
Snabb leverans

Media, Market, and Democracy in China

- Between the Party Line and the Bottom Line

Om Media, Market, and Democracy in China

Takes a close look at the intertwining nature of the Communist Party and the news media in China, how they affect each other, and what the future might hold for each. This book contains interviews with a range of scholars, media administrators, and media professionals.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780252066788
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 1. februari 1998
  • Mått:
  • 228x152x23 mm.
  • Vikt:
  • 402 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media, Market, and Democracy in China

Takes a close look at the intertwining nature of the Communist Party and the news media in China, how they affect each other, and what the future might hold for each. This book contains interviews with a range of scholars, media administrators, and media professionals.

Användarnas betyg av Media, Market, and Democracy in China



Hitta liknande böcker
Boken Media, Market, and Democracy in China finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.