Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles and Practice of Marketing

Om Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781446274002
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 800
  • Utgiven:
  • 19. november 2013
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 197x265x31 mm.
  • Vikt:
  • 1886 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Användarnas betyg av Principles and Practice of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Principles and Practice of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.