Marknadens största urval
Snabb leverans

Protecting the Brand, Volume II

- Busting the Bootlegs

Om Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781637422069
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 30 April 2022
  • Mått:
  • 228x152x28 mm.
  • Vikt:
  • 646 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Användarnas betyg av Protecting the Brand, Volume II



Hitta liknande böcker
Boken Protecting the Brand, Volume II finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.