Marknadens största urval
Snabb leverans

Public Relations as a Creative Industry

Om Public Relations as a Creative Industry

This shortform book defines and situates the role of Public Relations as a creative industry and discusses the trends and issues that the sector is facing within the wider context of the Creative Industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032160498
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 124
  • Utgiven:
  • 26. augusti 2024
  • Mått:
  • 138x216x7 mm.
  • Vikt:
  • 244 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Public Relations as a Creative Industry

This shortform book defines and situates the role of Public Relations as a creative industry and discusses the trends and issues that the sector is facing within the wider context of the Creative Industries.

Användarnas betyg av Public Relations as a Creative Industry



Hitta liknande böcker
Boken Public Relations as a Creative Industry finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.