Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415314237
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 352
  • Utgiven:
  • 26. april 2006
  • Mått:
  • 157x234x19 mm.
  • Vikt:
  • 532 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Användarnas betyg av Religion in the Media Age



Hitta liknande böcker
Boken Religion in the Media Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.