Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media Analytics for User Behavior Modeling

- A Task Heterogeneity Perspective

Om Social Media Analytics for User Behavior Modeling

This book covers new approaches of user behavior modeling using social media data. Techniques persented in this book will benefit those involved with obtaining information and knowledge from social media data. It presents the latest research for addressing task heterogeneity and the underlying challenges in social media analytics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367211585
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 114
  • Utgiven:
  • 16. januari 2020
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 308 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Social Media Analytics for User Behavior Modeling

This book covers new approaches of user behavior modeling using social media data. Techniques persented in this book will benefit those involved with obtaining information and knowledge from social media data. It presents the latest research for addressing task heterogeneity and the underlying challenges in social media analytics.

Användarnas betyg av Social Media Analytics for User Behavior Modeling



Hitta liknande böcker
Boken Social Media Analytics for User Behavior Modeling finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.