Marknadens största urval
Snabb leverans

Sustainable Marketing and Customer Value

Om Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032002453
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 326
  • Utgiven:
  • 26. augusti 2024
  • Mått:
  • 157x233x23 mm.
  • Vikt:
  • 520 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Användarnas betyg av Sustainable Marketing and Customer Value



Hitta liknande böcker
Boken Sustainable Marketing and Customer Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.