Marknadens största urval
Snabb leverans

The Choice Factory

- 25 behavioural biases that influence what we buy

Om The Choice Factory

Before you can influence decisions, you need to understand what drives them. In The Choice Factory, Richard Shotton sets out to help you learn. From priming to the pratfall effect, charm pricing to the curse of knowledge, the science of behavioural economics has never been easier to apply to marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780857196095
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 12. februari 2018
  • Mått:
  • 141x217x15 mm.
  • Vikt:
  • 352 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 7. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Choice Factory

Before you can influence decisions, you need to understand what drives them. In The Choice Factory, Richard Shotton sets out to help you learn. From priming to the pratfall effect, charm pricing to the curse of knowledge, the science of behavioural economics has never been easier to apply to marketing.

Användarnas betyg av The Choice Factory



Hitta liknande böcker
Boken The Choice Factory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.