Marknadens största urval
Snabb leverans

The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

Om The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

This book provides an innovative and policy-oriented analysis of gender stereotypes in advertising regulation from a socio-legal perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032372457
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 162
  • Utgiven:
  • 17. februari 2025
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 480 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 2. juni 2025

Beskrivning av The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

This book provides an innovative and policy-oriented analysis of gender stereotypes in advertising regulation from a socio-legal perspective.

Användarnas betyg av The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.